tisdag 1 september 2009

Utställning i helgen

I helgen är det dags för utställning igen. Vi åker ner till Öland redan på torsdag och ser fram emot en trevlig vistelse där och hoppas såklart på bra väder. Pm för utställningen som är på lördagen för Solos del (ja, jag är säker på detta!) kom för någon vecka sen och det är endast tre faraohundar anmälda. Jag är såååå nyfiken på vilka de andra två är. Om du vet kan du väl skvallra till mig? Jag såg på GÄKK:s hemsida att det är hela 17 faraohundar anmälda till utställningen i Högbo bruk som äger rum samma helg. Jag är rätt glad att vi inte ska dit... Men det är klart, det hade varit roligt att träffa alla, både ägare och hundar, men konkurrensen! Pust!

Lycka till allihop som ska ställa ut i helgen!


:-)

4 kommentarer:

Sofie sa...

Hoppas att ni får en toppen helg på Öland. Jag vet inte vilka som kommer till Öland. Jenny Hall kanske. Det är många på SKK utställningen i högbo men bara 9 på svvk dit vi ska. Inte så mördande konkurrens :) Det ska bli spännande.

Sofie L sa...

Ja en av de tre är iaf valp, så mycket har jag hört. Lycka till!

Sofie L sa...

Du ska nog förestentitta i PM:et igen även om du känner dig säker, Faraohundarna går på SÖNDAG på Öland ;)

Magda sa...

Jag hoppas att utställningen på Öland går bra. Hade ni valt att tävla i Högbo hade ni varit hjärtligt välkommen förbi oss att hälsa på! Stora kramar från oss i Sandviken!

Om mig

Mitt foto
Den här bloggen har jag skapat för mig och mina hundar, men i första hand för hundarna. Jag tycker att de förtjänar ett fönster mot omvärlden, till sina uppfödare Kennel Enigma, Kennel Badavie och alla syskon och hundkompisar som finns runt om i Sverige. Jag kommer att berätta om deras liv, upptåg och bus på denna blogg, men även om kurser och utställningar, vardagstristess och andra bekymmer. Jag hoppas att bloggen kan uppdateras ofta med bilder på hundarna. Om du har frågor, synpunkter eller bara vill yttra dig i största allmänhet så ska du inte tänka två gånger utan skriv något under kommentarer i något aktuellt inlägg. Jag önskar dig ett hundrikt och hundroligt liv! /Helena