fredag 6 februari 2009

Utmaningen

Jag antar utmaningen, Sofie! Det var ju lite kul att gå in och kolla vad som finns i mapparna. Först räknade jag fel på mapparna och hamnade på Exempelbilder. När jag räknade rätt hittade jag en mapp med bilder som jag döpt till Träning i V-tuna. I den mappen finns bilder på Solo våren -07 när han bara är 3 månader gammal. Vi åkte på utställningsträning som Sofie Lönn höll i och jag kommer ihåg att Solo var så himla duktig på sin första stora hundträff och han var jätteduktig i kontakten med mig.






Men det här är den sjätte bilden ur den sjätte mappen! Solo i knäet hos mamma. Ca 3-4månader gammal. Han ser lite trött ut! :-)




Måste ju även lägga ut en bild på Solo, lilla sötnosen från utställningsträningen! Åh, vad varmt och skönt det var den dagen! Det får mig att längta efter vår, sommar och utställning!


Om du läser detta inlägg - anta utmaningen för din egen blogg! Gå in bland dina fotomappar, plocka ut den sjätte för att sen publicera den sjätte bilden som du hittar i den mappen!

.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk att han varit så liten! Den övre bilden är en träffande "puppy-bild". En sömnig valp med stor mule:) Mycket söt!

Han har ju blitt lite större nu... och mycket duktigare på allt möjligt. Lillen har blivit stor:)

Sofie sa...

Gud vad söt han var. En sådan där härlig valpnäsa som man kan pussa sönder.

Anonym sa...

Han måste vara väldens gulligaste "sötis"...så härligt han tyckte det var att pilla lite mellan öronen redan då, det var lätt att bli lika trött på ögonen som han blev men oxå lika spralligt glad som han blev på valpträningen i Vallentuna...
Pussar från "mormor"

Anonym sa...

Så otroligt söta bilder på fina Solo som bara är liiiiite större nu :) Kram Sofie

Om mig

Mitt foto
Den här bloggen har jag skapat för mig och mina hundar, men i första hand för hundarna. Jag tycker att de förtjänar ett fönster mot omvärlden, till sina uppfödare Kennel Enigma, Kennel Badavie och alla syskon och hundkompisar som finns runt om i Sverige. Jag kommer att berätta om deras liv, upptåg och bus på denna blogg, men även om kurser och utställningar, vardagstristess och andra bekymmer. Jag hoppas att bloggen kan uppdateras ofta med bilder på hundarna. Om du har frågor, synpunkter eller bara vill yttra dig i största allmänhet så ska du inte tänka två gånger utan skriv något under kommentarer i något aktuellt inlägg. Jag önskar dig ett hundrikt och hundroligt liv! /Helena