fredag 21 augusti 2009

Regn imorgon?

Imorgon är det så dags för utställning igen, i Vallentuna. Det är mycket trevligt måste jag säga med en utställning på så nära håll, för en gångs skull. Men "man får visst aldrig vara riktigt, riktigt nöjd"! För det ska tydligen regna ordentligt imorgon! Är det inte så förbaskat ironiskt, så säg! Nu har vi ju haft fiiiiint väder i flera dagar! Jag blir ARG! Jag vill inte åka på utställning och bli alldeles blöt och kall. Usch!

Nåväl, tävlingsmänniska som jag är så kommer vi ju dit...

Håll tummar och tassar!


:-)

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Den här bloggen har jag skapat för mig och mina hundar, men i första hand för hundarna. Jag tycker att de förtjänar ett fönster mot omvärlden, till sina uppfödare Kennel Enigma, Kennel Badavie och alla syskon och hundkompisar som finns runt om i Sverige. Jag kommer att berätta om deras liv, upptåg och bus på denna blogg, men även om kurser och utställningar, vardagstristess och andra bekymmer. Jag hoppas att bloggen kan uppdateras ofta med bilder på hundarna. Om du har frågor, synpunkter eller bara vill yttra dig i största allmänhet så ska du inte tänka två gånger utan skriv något under kommentarer i något aktuellt inlägg. Jag önskar dig ett hundrikt och hundroligt liv! /Helena