torsdag 12 mars 2009

Solo två år!


GRATTIS Solo på 2-årsdagen igår! (Tänk att han har varit så här liten! Han är så söt...!)


Jo då, han gratulerades igår (hoppas han uppfattade det!) men vi kommer att fira honom i helgen. Funderar på att slå in en överbliven julklapp i nytt omslagspapper och ge den till honom. Det går ju inte ge bort en "gammal julklapp"! Kanske har Solo bättre förutsättningar nu att leka med en mjuk pip-leksak utan att "döda" den på en gång!? Låt oss hoppas på det! För det är en pip-leksak i den överblivna julklappen. För övrigt tror jag att 2-årsfirandet kommer att innehålla några grisöron och andra godsaker.


Grattis Solo-gubben som nu är två år och inte heller längre yngst i flocken!



.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis från oss i Sandviken!
Krama samtliga vovvarna ifrån oss!

Sofie sa...

Grattis snygga killen på tvårsdagen. Hade ni inte blivit fler för inte så länge sedan så hade jag lurat ut dig och matte på en långresa.:)

Han är verkligen jättesöt på bilden som valp.

Kram kram från oss i Dalarna

Anonym sa...

Grattis Solo-sötis på 2-årsdagen! Tänk va´fort tiden har gått se´n han kom hem med öronen på "svaj"
Jag kommer i helgen och grattar och pussar på Loves små gulliga tår
Kramar från mormor

Om mig

Mitt foto
Den här bloggen har jag skapat för mig och mina hundar, men i första hand för hundarna. Jag tycker att de förtjänar ett fönster mot omvärlden, till sina uppfödare Kennel Enigma, Kennel Badavie och alla syskon och hundkompisar som finns runt om i Sverige. Jag kommer att berätta om deras liv, upptåg och bus på denna blogg, men även om kurser och utställningar, vardagstristess och andra bekymmer. Jag hoppas att bloggen kan uppdateras ofta med bilder på hundarna. Om du har frågor, synpunkter eller bara vill yttra dig i största allmänhet så ska du inte tänka två gånger utan skriv något under kommentarer i något aktuellt inlägg. Jag önskar dig ett hundrikt och hundroligt liv! /Helena