onsdag 10 november 2010

Abstinens


Utställningsträning för ett par somrar sen


Lusse i Askersund sommaren 2009


Solo i Köping sommaren 2009


Solo i Askersund sommaren 2009


Ennio i Askersund sommaren 2010

Jag tror att det jag känner liknar abstinens. För det känns i hela kroppen. Jag saknar utställning! Därför ska det bli så himla kul att få åka till Hundmässan i Stockholm i december. Jag tycker i och för sig att det är dålig helg för utställning då det är sista helgen innan julhelgen. Men det ska väl gå bra. När man har abstinens efter utställning och vet att man inte ska få ställa ut på länge då är det dumt att sitta och titta på gamla utställningsbilder, för då blir det bara jobbigare. Och jag gjorde det! Men de ääääär ju så fiiiiina att titta på. De vackra hundarna som bor under mitt hustak! :-)

Stolt hundägare!







:-)

3 kommentarer:

Jörgen sa...

Kan du hålla dig till i december?;) Då får du ju chansen att dämpa abstinensen lite grann. Fina är de!

Sofie sa...

Ja det ska bli jättekul att ställa igen. Men jag funderade är inte Mellon veteran?

Men vi syns då och det ska bli så skoj :))) Känner mig väldigt laddad och jag tycker att det är lite kul att det är så nära jul. Lite som en tidigt julklapp

Ingrid sa...

Håller med på alla punkter! Varför ligger Stockholm så långt borta? Jag vill också åka dit på Hundmässan!!!

Om mig

Mitt foto
Den här bloggen har jag skapat för mig och mina hundar, men i första hand för hundarna. Jag tycker att de förtjänar ett fönster mot omvärlden, till sina uppfödare Kennel Enigma, Kennel Badavie och alla syskon och hundkompisar som finns runt om i Sverige. Jag kommer att berätta om deras liv, upptåg och bus på denna blogg, men även om kurser och utställningar, vardagstristess och andra bekymmer. Jag hoppas att bloggen kan uppdateras ofta med bilder på hundarna. Om du har frågor, synpunkter eller bara vill yttra dig i största allmänhet så ska du inte tänka två gånger utan skriv något under kommentarer i något aktuellt inlägg. Jag önskar dig ett hundrikt och hundroligt liv! /Helena