fredag 5 december 2008

HUND 2008

Imorgon är det dags att ta sig till Älvsjömässan och årets HUND! Yes! Det blir kul och spännande. Det var ju ett bra tag sen vi var på utställning. Både jag och hundarna kommer nog att vara lite extra taggade då. Vad som också är spännande är att jag i sittande stund inte vet om jag ska visa Lusse och Solo. Jag är såklart beredd på att göra det och jag både vill och inte vill. Men jag har mina funderingar kring om det är bra eller dåligt, hmmm. Sofie L ska eventuellt visa Solo och Carolina H ska eventuellt visa Lusse. Nåväl, vi får väl se vilket det blir imorgon!

Ikväll är det i alla fall dags för kloklippning och duschning för Lusse och Solo. Mellon får nöja sig med en kloklippning (jag vill att han också ska vara helg-fin). Nej, Mellon får inte följa med på utställningen. Han får vara hemma hos mamma och mysa.

Undrar vilka faraonerna är som kommer imorogon... Jag vet egentligen bara Inez, men jag har ju inte luskat aktivt heller!

-

1 kommentar:

Anonym sa...

Fy vad avis jag blir på er jag vill INTE vara hemmma blääää.

Du måste lämna en full rapport till mig imorgon om hur alla hanar och tikar placerade sig.

Men framför allt jag hoppas att det går super för hundarna och att ni kommer att ha en bra dag.

Ja vi måste träffas igen om inte annat så kommer jag ner för att kolla på underverket när det har kommit.

Kram kram

Om mig

Mitt foto
Den här bloggen har jag skapat för mig och mina hundar, men i första hand för hundarna. Jag tycker att de förtjänar ett fönster mot omvärlden, till sina uppfödare Kennel Enigma, Kennel Badavie och alla syskon och hundkompisar som finns runt om i Sverige. Jag kommer att berätta om deras liv, upptåg och bus på denna blogg, men även om kurser och utställningar, vardagstristess och andra bekymmer. Jag hoppas att bloggen kan uppdateras ofta med bilder på hundarna. Om du har frågor, synpunkter eller bara vill yttra dig i största allmänhet så ska du inte tänka två gånger utan skriv något under kommentarer i något aktuellt inlägg. Jag önskar dig ett hundrikt och hundroligt liv! /Helena