onsdag 5 januari 2011

God fortsättning!

Det är skönt att äntligen vara inne på ett nytt år, 2011! Det har börjat bra med lindrigt med fyrverkerier på nyårsafton, ingen baksmälla på nyårsdagen, mycket snö, ljuset som tilltar och sist men inte minst - planerna och tankarna inför året! Jag har så mycket att se fram emot som rör hundarna men även annat! :-)

Ennios utställningsår börjar i alla fall nu i helgen och det ska bli spännande att se hur det går för honom i Göteborg. Tyvärr får han åka själv ner med sin syster Pepsi och hennes familj och det är vemodigt. Först och främst kommer jag att sakna honom enormt och så är det ju trist att inte få se honom ringen...

I övrigt så pågår planeringsarbete för årets övriga utställningar och hundaktiviteter. Kul!


:-)

1 kommentar:

Boubou sa...

Trevlig blogg! God fortsättning!

Om mig

Mitt foto
Den här bloggen har jag skapat för mig och mina hundar, men i första hand för hundarna. Jag tycker att de förtjänar ett fönster mot omvärlden, till sina uppfödare Kennel Enigma, Kennel Badavie och alla syskon och hundkompisar som finns runt om i Sverige. Jag kommer att berätta om deras liv, upptåg och bus på denna blogg, men även om kurser och utställningar, vardagstristess och andra bekymmer. Jag hoppas att bloggen kan uppdateras ofta med bilder på hundarna. Om du har frågor, synpunkter eller bara vill yttra dig i största allmänhet så ska du inte tänka två gånger utan skriv något under kommentarer i något aktuellt inlägg. Jag önskar dig ett hundrikt och hundroligt liv! /Helena